2011年10月9日

PPS《傻密歐與茱麗葉》Gnomeo and Juliet

 
兩班住喺後花園、世世代代都勢不兩立嘅「花園精靈」。
佢哋趁主人睇唔到,就會開拖、片車、互掟蕃茄…總之要對方永無寧日!
家族情仇下,傻密歐與茱麗葉偏偏要偷偷地搞地下情。
一場誤會,兩邊勢成水火,家族大戰爆發,
本來諗住私奔嘅呢小情人最後可唔可以開花結果?(From yahoo! movie

《傻密歐與茱麗葉》Gnomeo and Juliet
就咁睇都見 Gnomeo 同 Juliet 分別係 Blue Vs. Red 兩大家族 T_T 

blue 仔住左邊
red 仔住右邊

唔止兩個花園主人係死對頭
連個門牌都充滿火藥味(!)

而最得意係.......... Blue & Red 係花園既地精公仔!!!!!!!!!!
好似上面個 fishing 仔咁
佢既生活就係不停釣到同。一。條。魚!!!!
超級有趣!!!!!!!!

有日 Gnomeo 同 Red 仔鬥車落敗
輸畀出口術既 Red 仔手上

而 Juliet 呢
就不甘日日棟係度

 
為左一雪前恥!
 Gnomeo 喬裝成咁樣樣潛入 Red 營

可愛既朋友子 :D

 仲有呢粒菇都係佢 frd 子 :D
      
另一邊廂
為左去摘彼岸既花、證明自己實力既 Juliet著左隻襪係身(!)
呀 >///////////////< cute cuteeeeeeeeee

後來 X 唔住
換左另一隻襪 XD

♥ 跟住梗係相遇 + 墮入愛河啦 ♥♥♥

 
♥♥♥ 拍拖 ♥♥♥
---------------------------------------------------------------------------------------------

我愛上用 PPS app 睇動畫
因為 D 公仔好可愛
cap 左 D 圖可以做 wallpaper ♥
但上次我朋友恥笑我一路睇一路 cap 圖
佢:not tease u... real funny!
我諗佢係指 teasing me is funny -_-

所以我就唔 post 哂個故事喇 XD

---------------------------------------------------------------------------------------------
我將呢幅圖 cut 走 logo
加左 d effect

做左 lock 機既 wallpaper ♥

  
♥ 間屋 ♥

♥ adventure ♥

沒有留言:

發佈留言