2011年10月2日

生記滷味

是咁的
朋友子成日叫我去佢舖頭食滷味
但因為係紅磡、覺得好唔就腳而無去過
平時佢會拎返 hall 畀我架嘛(!)哈哈哈

今個 weekend 我終於去左生記!!!!!!

(圖片來自 openrice 哈哈哈哈)

朋友子整左碟滷味拼盤同老火湯畀我
我好害羞哦 >///////////<
 仲有兜豬耳
我一路影、男朋友一路夾
所以左上角少左一忽(!!!!)

 佢驚食唔哂唔好意思
係咁夾落我個碗度(!!!!!)pkkkkkkk
哈哈哈哈哈哈

又、一直都唔駛錢食(今次都係 XDDDDDD)
不過我見 d 碟頭飯加例湯都係 $28、好抵喎
(隔離檯個大叔兜飯都好多送好大兜哦)

沒有留言:

發佈留言