2011年10月22日

光輝的友誼。迷路

補習s 中間既空檔
本來想一人晚餐
點知約到朋友子一齊食
好感動哦

去左神谷飯堂
但........ 其實好耐無去
唔再係飯堂喇 T_T

神谷有兩個舖面:A 同 C
而以前可以行入 C 舖等位、會快 d
點知而家 A 同 C 舖既 waiting list 無再分開排喇 >_<



其實都無咩特別野
不過為感激我既小寶貝 subscribe 左我又陪我食飯
打一篇 blog 等佢開心下!嘻嘻

---------------------------------------------------------------------------------------------

早兩日係香港仔補完習
打算搭去海怡半島補另一個習

由於海怡對正利東西村
我見有架巴士寫住利東就上車
(之前未搭過呢架巴士)


當架車*上左利東村
我以為會兜返落去西村啦(例:90B

誰不知佢係利東轉返落香港仔(!)
我心諗唔通係循環線?!
於是決定上返利東轉小巴啦
當時已經好後悔點解唔等平時搭開既小巴

不幸既事就發生喇!!!!!
架巴士係香港仔向返 hall 既方向行駛 T______________T !!!
我勁想喊唔知自己去左邊
搞到咁晏去補習又唔好意思

後來架車入左華富村
補習妹妹叫我拿拿聲落車先
話會等埋我 T_T
(佢本來叫我問司機、但我死都唔肯哈哈哈哈
好丟臉呀!!!!
仲要係單層巴士黎架
會畀全車恥笑架嘛 T_T)

結果我係華富又係等返平時搭開個架小巴 -_-

後來我先知原來西村
係鴨脷洲西村
而唔係利東西村
我以為有利「東」、所以有「西」村

***所以利東村既巴士去唔到鴨脷洲西村***

咳唔..................

---------------------------------------------------------------------------------------------


補習完畢之前想影低題數下次講
個 camera 係自拍既狀態
我個補習妹妹爆笑我 T_T
今日我係咁諗起呢個畫面
係條街度好想笑 -_____________-

---------------------------------------------------------------------------------------------


*落車先知上左架 94A(好似修)
其實到而家都唔知佢去邊............

2 則留言: