2011年10月7日

過千。高登 app

逐漸 blogging
唔經唔覺見到過千個 pageviews :D
(雖然人家一篇一千個 -______- 哈哈)
而且我既追求者(懶有趣改的)終於破零 :DDDDDDD
都少少沾沾、哈哈哈哈哈
有人追哦~~~~~~~~ (ok 都係自己 d 朋友黎 -__-)
男朋友話都唔知打黎做乜(!)(其實我都覺)
不過我會打到想 tappy 為止的!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------
由於我成日上高登
村民問我點解唔 dl 個高登 app
咳唔... 其實鄙人都打算裝既(!)
不過見 d feedbk 好似麻麻就作罷
村民話家下個 app 都幾好用
於是毒女我就 dl 左喇、哈哈

search 既時候打「ihkg」而唔係 hkgolden 呀 XD

 好可愛既 icon
真係用「icon」整架!

 版面如上
如果個 post 係睇過、右邊會有個 marking(右圖)


底下左二個「Favorites」係 bookmark
即係同 LM*** 一樣 XD
唔再 Favor 可以 swipe + delete 個 post 

History 其實都好有用
想追返 post 可以搵返
不過我會 delete history 囉 XDDDDDD
(一樣係 swipe + delete )
最右既 more 唔太實用(其實係我唔知有乜用)
另外中間個「Following」應該可以畀你 follow 鍾意既巴打絲打*****
但我未試用到
強推得閒舉下鐵呢位巴打 ♥
專出高質 post

是但 click 個 post
可以揀邊頁


click 入個 post
可以整個工具列出黎
成個畫面就可以變日間或夜間 mode B-)
(按工具列既右四)
  
左一:refresh
左二:可以直接到頁尾畀分 (左圖)
左三:stop
左四:Share 到各大交友網站玩命(右圖)

右三:可以直接睇 post 內既 jpg 圖片
(未試過中伏、但少淆)
右二:留言
右一:add to 「Favorites」! ♥

2 則留言:

  1. 會唔會太out啊~
    btw, 呢個ihkg成日timeout on99

    回覆刪除
  2. 我來自潮洲哦
    係咩?都幾順幾好 J

    回覆刪除