2011年10月1日

公仔。天書。兒童週刊

近日執屋(ok 仲執緊!!!!)
媽媽話要 dump 左 d 公仔 T_T
所以求祈(!)幫佢地影左張遺照紀念下

校服裝束、青春哦~~~~~ 

穿過喜和悲~~~ 跨過生和死~~~~
亡命的駌鴦就哦

是咪好眼熟先?
咪就係每個香港人都會有既麥當奴公仔囉 XD
我發誓以後唔會再換 -______-

呢隻他媽哥池好 cute cute 
但都係無得留低 T____________T
---------------------------------------------------------------------------------------------
當年會考好興叫你比較 A 同 B 兩課書
睇 pastpaper 發覺好多呢 d 問題
但又唔識答
後來發現有呢本好康既東東~~~

有哂唔同課文既分析
等你知道篇意既主題
同埋有咩同與不同
睇完之後就發覺比較題原來都唔難 :D

凡天書都有既試題走勢 XD


將 d 課文分類
可以知道邊 d 課文會比較容易放埋一齊問

窩心既溫書 timeline XD

鄙人奮鬥既痕跡!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------- 
  ♥ 細個超鍾意睇《兒童週刊》!!!!
媽咪仲幫我申請左張會員卡 :) (細個唔識整嘛)

個陣覺得呢 d 四格好好笑架 XD

元氣仔有隻火星寵物(係雪櫃頂)



我記得木獨妹 d 字又靚讀書又叻
係我既偶像!


巴喳妹真係好巴喳好惡死 XD


我覺得阿九好慘架
細細個就要寄居係貴氣仔度做工人 /_\

  和氣仔無乜特別
但硬係覺得佢個樣好 cute cute :D

最高 o個個靚仔湯告老師係林時老師(右圖右二)個老公 xx(

3 則留言:

  1. 我都曾經有過三百本coco.....都係逃不出要掉的命運

    回覆刪除
  2. 長江後浪推前浪!舊既野... 嗚呀

    回覆刪除
  3. 歡迎到我的blog: 兒童周刊收集站
    http://magchildren.blogspot.hk/

    回覆刪除