2011年10月17日

談一點戀愛 ♥

是咁的
妹妹因為上庄既關係
同左庄友仔拍拖
(暫稱:X 仔)

由於近乎所有呀媽都緊張個女既關係
吸取我既教訓、以及怕煩既妹妹
係無話我媽咪知佢拍拖既事宜既(!)
不過作為最最最親愛既姐姐——我就當然知啦、嘻嘻

有一日我媽上網打無聊麻雀
可愛既 X 仔傳來一個溫馨既 msn 訊息 ——
其實只係 hi 定唔知 hello XD

但重點係我妹妹個 msn 頭像(!!!!!!)
請參考下圖:
X 仔既頭像係一張我妹妹幫佢影既大頭照
而我妹妹既頭像就係倆人既 sweet sweet 合照 ♥

我媽淺笑了一下
而我(咁岩行過見到整個過程)就笑到收唔到聲
哈哈哈哈哈
好笨哦
其實我都差 d 瀨過野
但我 o個個係 fb 內頁既頭像
超級細張~~~

我媽(佯裝平淡):哎喲~ 邊個黎架
我妹妹(傻仔):同........... 同學仔囉
我(花生友)<--- 已經笑到趴左係張床完全停唔到

後來 X 仔就係我家中被稱為同學仔喇(!)

又後來我妹試過買個相架放佢地既合照
ok 又係上述個張哈哈哈哈哈
佢唔知懶叻放左係邊啦諗住收埋佢
點知我媽執野個陣見到(!!!!!)
fine 我又咁岩目睹呢件事 XD 真係笑到痴線
跟住我話不如擺係電視前面!!!哈哈哈


2 則留言: