2011年11月14日

Hot Pot 打邊爐

有鑑於我既同房係一枚摩洛哥人
佢好想試下 d 地道野*
呢期天氣開始轉涼
我地就決定係 flat 度打。邊。爐!

點解講到好霸氣咁?
因為個 flat 堅係細哈哈哈哈
我地得書檯... 連飯檯都無 XD
於是係地下打邊爐(!)
個煲仲要係 r 我男朋友既
(左邊個人仔係長沙人、右邊個紫色丁丁係杭州人)


左圖:個篋係我同房平時用黎擱腳的哦哈哈哈
右圖:杭州人切的,佢對食好搏盡,上次煮飯** 都係佢煮 XD

好一個席地而坐(!!!!)
杭州人對於我諗到用垃圾膠袋鋪地坐
覺得我好聰明 ^_,^
我(國語):香港人就是有小聰明,你看 iphone 炒得多厲害 XD


席間我地嘗試用英文解釋咩叫年糕、紅毛丹之類畀摩洛哥同房知
到後來佢指住包芋絲我就真係 x 唔住鳥 T_______T
我:plxxxxxxx don't ask me


---------------------------------------------------------------------------------------------


*難得黎到香港,我都好欣賞我同房想試返 d 當地既美食
上次我帶佢地去新興飲茶
摩洛哥同房終於可以一嚐點心滋味
全程都笑咪咪好開心
OK 當然我地又要努力翻譯一下 d 點心啦 T_T
我問佢做乜咁開心
佢話佢係第一次食(!)
我明明見佢 d 朋友子都成日帶佢出去格
我問佢 d frd 帶佢食乜野
摩洛哥同房:ohhhhhh we ate iltalian  food last time :)
跟住我笑到癲左
如果我萬水千山去摩洛哥,然後我同房帶我去飲茶
我會殺死佢 XD


又,新興係住 hall 之人既至愛
我地經常凌晨三點(!)去飲茶
(同我 d 同屋主s 就梗係朝早去啦 :P)
咳唔,食完就訓第二朝走堂哈哈哈哈
連 eason  都幫襯過
我 d frd 有見過佢不過我同 eason 就緣慳一面喇~~
名物為流沙包
另外我仲鍾意食豬潤燒賣!


**對上一次係 flat 度食飯
係因為杭州人無啦啦話不如煮飯食(!)

 好賢淑哦
但........ 有無留意我地係堆係書檯度開餐?哈哈哈
而我呢就負責洗碗
嗯好艱巨架

---------------------------------------------------------------------------------------------

 後記
我打緊 blog 既時候
杭州人問我:是不是香港人都愛裝 B?
我:?????
杭州人:你知道裝 B 嗎?
哼哼作為經常北天涯、南高登既網絡達人
我當然知啦(即係懶型),但唔知佢想問乜鬼
杭州人:我有個同學穿西裝上課
我(震驚):上課?!是穿西裝上 lecture 嗎?!
杭州人:是呀
我:大家都 causal wear,他這麼 formal 的上課
這就是牛 B!!!!
(牛 B 就係好勁爆)
大力:@#$%^&*%$#


杭州人邊看我打 blog
邊問我:可不可以別叫我杭州人
很奇怪呀
我:要分辨一下嘛
然後我同佢講我叫我同房做摩洛哥同房 XD

2 則留言: