2011年11月27日

出血 = 精神減壓

如果病人出血,係會造成血壓下降的
因此荷包出血,的確有助精神減壓 :)
哈哈哈哈講完


星期五約咗中同去街
yeahhhhhh 買咗我嘅 lip gloss bb 喇 ♥


---------------------------------------------------------------------------------------------


幸運兒係 lancome juicy tubes ^_,^


因為 clinique 內含嘅 lip stick 比較少用,而且啲色無咁實用
(所以算係用少咗 $100 yeahhh 好識慳家哦哦哦


隻造作嘅馬仔係我 year 1 買嘅 dec 房架

咗我就嚟四年~~~ T_T


唔係貨 size 嚟嘅,細細支好得意 T____T

救命 ♥ 同妹妹隻熊 b 好相襯!!!!
左擁右抱,怒髮衝冠,相擁入眠,夾 ♥ 胳 ♥ 肋 ♥ 底 :DDDDD

隨意得很嘅試色 -_______- (由下至上,係上圖嘅左至右
其實搽上嘴唇就只有上面兩隻色會紅紅
基本上第三隻嘅效果只會令令哋,或見到少些銀閃 -_,-++++
最底嗰隻就係帶金色嘅閃粉


---------------------------------------------------------------------------------------------



嘻嘻嘻 ♥ 然後就買咗我個小寶貝 anna sui 蝴蝶眉粉
我發誓我會日日畫嚟露眉 ^_,^


發姣加咗啲 Alice theme 嘻嘻嘻嘻嘻嘻
 可愛嘅喱士 X 蝴蝶 ♥ 好靚好靚唔捨得用 T___T
(打呢句嘅時候又拎咗佢出嚟欣賞 >__<
我是小學雞嚟 XD
上次去 tram visit 前一日都喺度興奮難捺
點知中伏 $%^&**%^$^$&)


只係遠觀,仲未褻玩 :D
 用法好簡單,首先用左邊個掃(斜角同硬淨啲)沾同為左邊嗰格(深啡色)
勾劃出理想嘅眉形,我通常呢........ 都係隨心哈哈,即係求祈
跟住就用右邊個掃(圓身同柔軟啲)沾一沾黃綠色
畫喺眉頭,blend 開啲啡色,令條眉無咁堅實(!)
最後再用呢個掃沾少少深啡色(左右兩格都一樣色)掃深啲眉尾
噢,條眉當堂 3D 立體、活靈活現 ^___,^



---------------------------------------------------------------------------------------------


咳唔,仲買咗其他寶貝哈哈哈
係兩件外套同長褲
隻加菲猫好樣衰 xx(


pink x grey 係金童玉女 T_T~~~
可愛嘅蝙蝠袖同星星鈕 ♥


難得搏盡有上身圖(!)

另一件係果粒藍 ^_< (!!!!!!)
個古怪心口針可以拆,珍珠貝鈕上面仲有粒珠仔 ♥

開始頹影喇 -_-

 最後係呢條棉質長褲,好暖好舒服
著上身好似 skinny jeans
 後面個小褲袋都好 cute cute
 前面啲相就係著住呢條褲影
不贅
(哈哈哈其實係懶)


---------------------------------------------------------------------------------------------



話哂個 tag 有飲食男女,少不免要講下嗰日食咗乜


由於朋友好鄙卑咁叫我決定(!)我就隨便 search 到萬豚屋
網上食評講到要排好耐隊咁... 大佬,嗰陣趕住去買嘢架嘛 XD
於是我就諗住早半個鐘去排定先啦
嗯,結果我就蕩失咗路,兜咗半個鐘(!)叻


正所謂食屎食著豆(!)
又畀我哋勁好彩咁去到即刻有位(大約 2pm)
環境好日系都幾骨子
有聽到傳說中嘅一個鐘封殺令*


朋友叫咗個石鍋豚肉烏冬
我都叫石鍋豚肉烏冬,不過就辣
係上圖嘅紅色版(無相,哈哈哈哈)
飲品就只係一般嘅港式飲品

雞有雞味時間:
石鍋都幾新鮮滾熱辣
烏冬好彈,至於手唔手打就食唔出哈哈
(要打電話問蔡 san**
溫泉蛋啱好,超滑
豚肉少鞋,我覺得麻麻,真係要扣五十分!哈哈
湯底其實都算濃郁,不過唔會令你留下印像

嘢飲港唔港式,我無乜所謂
旨在解渴

$58 連飲品(未計加一,香辣湯底貴兩蚊)都算 acceptable
唔駛排隊都 OK 嘅,但實在無咩特別
要排咁耐就 prefer 去豚王(更逼 XD)

---------------------------------------------------------------------------------------------

之後都有去三眼仔樹度潮拜一下,嘻嘻嘻

人矮,影棵樹都肥矮啲嘅 :P

---------------------------------------------------------------------------------------------


有食客(排勁耐)批評一入到去第一句就係叫你一個鐘內交檯
其實我都覺得好騎呢,不過聽講真係會夠鐘趕你走(!!!)

*有時睇電視問:點解佢同呢個一齊
我妹就會好不屑:你打去問下佢囉
嗚 /_________\
時至今日我都成日用呢句嘢 XD


沒有留言:

發佈留言