2011年11月8日

同一屋簷下

最近我搬左去大學既 off campus housing
就係 o係大學附近既 flat
係 d 唐樓(唔係好舊架姐)既單位
分租畀 d 學生:
廚房 x1
廁所 x1
living rm x1
bedrm x2

living rm 其實就只係得個雪櫃(?!)
然後有四張書檯哈哈哈
放一下朋友既相(住隔離個單位)
左圖:左邊個門係廚房、右邊廁所 XD
右圖:可以見到個所謂「living rm」其實同自修室無異(!)
我個邊個 living rm 係 L-shaped
OK 怪雞哈哈
另外仲有兩支光管、兩個風扇咁大把
窗外可以望到山道個邊 :) 正正常常

廁所
超頹
朋友個邊係企既
我係浴缸.............................
其實都只會企住沖涼
因為覺得污糟嘛!
所以都幾哂位 -_____-


睡房係碌架床
(我朋友間房)
所以兩個女仔一間房
放左張床剩低少少位就放左兩個衣櫃
(左邊、真係咁細個櫃哈哈)
窗尾有個窗
前面個窗既景觀係大學西閘 

後來我佈置一下我既睡房
波波燈本來係送畀妹妹既(購自泰國  幾十蚊)
不過佢間房一直 hea 住無執、我就用住先 XD
幅 lace 係上次舖梳妝檯用剩既(購自 jusco  $12)
晚上有淫賤既感覺
正哈哈哈哈哈哈哈哈哈

補充:
租金 $1080
包水電煤冷氣(冷氣係房先有)
出年想住要再申請
而且主要係 for non-local students
好難先可以 apply 到黎住

---------------------------------------------------------------------------------------------

之前三年我都係住 student hall
環境的確比呢度良好加大得多

common area 就係每層樓有個 pantry
pantry 係聯誼煮飯 hea 既地方
以前都無認真影過住既地方
以上都係返去玩 wii 既時候影哈哈哈
(因為之前未有 student flat 既 offer 嘛
都會返 hall 玩下同過夜)
左圖(右邊):大雪櫃壞左、大學為左慳皮
話咩買兩個細雪櫃平過買一個大既(?!)
所以我地有兩個雪櫃XD
右圖:左邊有凍水水機
右邊電視同一堆我唔識搞既機
(話說我唔識轉去睇收費既電視台哈哈)
有 d 大檯畀你食飯做功課或者放鼠
哈哈哈
然後最右邊其實有煮食既地方
有熱水裝置、電子爐、微波爐 etc

房就分雙人房同單人房
我 year 1 係雙人房
面向瑪麗醫院
之後兩年都係望到海景既單人房
係咪好靚呢?
但人就係犯賤....
老實講我住左兩年
實在好少可真係認真望下出面
不過呢
只要有時睇一睇下個風景
都會覺得自己好幸福 :)

間隔
紫色個度係窗
每間房有床、書檯同衣櫃(淺黃個舊)
床就比 student 大少少
有 d 人會 part 床,即兩張床痴埋做大床咁訓
而書檯同衣櫃就大兩倍(!)

單人房張床就窄 d
不過自己一個房就 free d
好多人(包括我)會將張床隊入書檯
跟住係床度上網 XD

而廁所就分兩邊
每邊有兩格廁所(淺黃)、兩格沖涼房(粉紅)
洗手盆亦有兩個(紫色處)
當然洗手盆上仲有兩塊鏡啦
沖涼房個簾其實係對住的
所以有時都會肉帛相見嘻嘻嘻
簾與簾之間既位可以放衫之類
灰色個度係指出面再有一個簾

除左 pantry
二三樓都係 d common area
我地試過係個度溫書

同練 lab
哈哈
呢 d 係上堂用過黎用既剩餘物資
我地用支 needle 打返 d 水落個樽度 re-use lol
仲試過打 d 鼓油入血袋度扮血(!)
個時想練點樣 check 血包同派血 XD

最後不得不提下樓下間餐廳
有 d 人食完完肚痛或肚痾哈哈哈
不過我係甴曱肚,當然無事啦!
仲不知幾鍾意食佢份親切感
以上早餐 $18 咋(!!!!!!!)
而且入面 d 配搭可以亂咁轉
刺激創意思維 XD

補充:
租金 $1200左右(唔記得)
要畀 high table fee(另計,好似全年約 $1000)
包水電煤廁所既廁紙
仲有呀姐做清潔 :D
主要睇 interview
通常收 d 好玩、運動好既 local
或者住得超遠都入到

沒有留言:

發佈留言