2011年11月28日

西貢行大運

是咁的,我呀爺嘅寶貝酒樓永和記月尾執笠*
加上不孝 me 已經好耐無入西貢
於是周日就去行咗個大運(!!!!!)
我妹怕我賴床放飛機,搞到我仲毒誓
話起唔到身就送哂衫畀佢(!)

永和記嘅特色就係一堆吹水嘅呀伯sssssss
因此點心好唔好食只係點綴 XD

臨別秋波,點心好咗少少咁大把
由於真係 OK 不濟,無乜點影相

後來爸爸叫嗰籠潮洲粉果真係無得輸
每一舊都係黐住的(!)笑到癲
茶友呀伯先生(呀爺個 best frd XD):兩公婆咁煙韌就好囉
而我食過嘅「代表作」係迷你蝦餃
食家呀爺評論:呢啲係手指尾蝦餃嚟!得隻手指尾咁細!
另外仲有變味雞扎,口味新奇可口,值得一讚
同埋棉胎腸粉,一團嘢咁堅保暖,好過打邊爐

見到啦,除咗同啲呀伯傾偈,一路彈一路食係另一賣點
就好似睇 TVB 膠劇咁,啲人都係為咗鬧啲劇情垃圾先集集追
不過喺開飯網竟然都有十個 :) (!)斷估呢間頹嘢無錢落廣告格....
爸爸話晏晝啲燒味飯都唔錯
夜晚通常係飲宴先會去,正正常常味囉

當然啦,主菜仍然係呀伯
茶友呀伯先生平時講嘅笑話,同《真係笑話》簡直不可同日而喻
有次佢話去行山(?)畀蜜蜂針到紅紅腫腫
話鋒一轉:夜晚返到屋企同老婆打毒針先,嘻嘻
嘩頂我內心笑到不行,但又要扮聽唔明呢啲黃調笑話(!)
忍到我死死下

見永和記就摺,影咗張即影即有
妹妹將我嗰張畀咗呀爺
咗佢自己張玉照畀我 $%^&**&^%

---------------------------------------------------------------------------------------------

之後就勁抽喇......... 我同妹妹又去飲茶(同日!)
因為我呀就好痛恨永和難食,我呀爺就要同永和啲茶友吹水
結果佢哋係分開飲茶的(!!!!!!)
聰明嘅妹妹晨早留定肚走下場
我就完全唔記得囉,仲喺度食食食,中伏喇

以前就鍾意去東園,更明言:我死都唔會去第間架喇!
嗯,後來東園就執咗哈哈哈哈
早排就去海傍附近間唔記得咩記(哈哈!)總之又執咗啦
而家就去洪記多,有時去全記
(兩者夜晚皆賣海鮮,我當然無食過啦,咁貴
夜晚好多人嚟西貢食海鮮,酒樓外邊都有檯凳
畀人一邊食海鮮、一邊睇景
連朝早飲茶都可以坐出去(!)哈哈哈
不過呀話熱,都係上咗樓上雅座 XD
點心水平當然都係麻麻啦
重點係我想講下我到底有幾飽!!!!!!!

話說我已經食第二餐架啦,呀仲會慌死你唔飽(!)
你話飽就好掃興架嘛
所以我飽到頂上隻眼都會話:頭先唔係唔係食咗好多之嘛 ^^
而我呀就好頂癮嘅,專唔食點心架喎
叫埋哂啲無敵飽肚嘢 T___T
例如:粥呀、雲吞(?!)、煎釀三寶(!!!!)、油菜之類
菜都飽?無錯,嗰碟菜真係一大碟 orz...
呢排凍凍,呀搞搞新意思咗個蠟味飯!
人類果然係無極限嘅!爆 seed 喇!

好彩今次有妹妹加持
上次我自己同呀飲茶,一個人要食三粒燒賣!
必殺技:叫叫叫叫叫叫叫勁多嘢,只吃一口
佢係太后嚟,嗚呀呀呀

---------------------------------------------------------------------------------------------

後記

咗呀飲茶之後,佢好開心,塞咗一堆生果畀我
(呀爺呀賣生果的)
而星期日我又要啲衫褲返 hall 著
於是我先一抽水果返屋企攞衫
然後一抽水果加一抽衫褲去 • 鴨 • 脷 • 洲 • 補 • 習!
補完習再左一袋右一袋返 hall T____T

---------------------------------------------------------------------------------------------



* 其實係想易手,不過我爸話齋:係驚食唔返呢啲「水準」!


沒有留言:

發佈留言