2011年11月1日

和民二人餐

同妹妹、男朋友去食晚餐
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
用 DBS 卡有 D 優惠既 dinner set

溫泉蛋凱撒沙律
我覺得好爆呀(!)
禽流感之後好似好幾年無試過有食肆提供生蛋
(打邊爐除外)

男朋友整既周中師傅
好 cute cute 呀 >///////////< 同男朋友一樣咁 cute
男神 >/////////////////////////< ♥♥♥
杭州人同屋話我係花痴哈哈

炸雞軟骨 / 炸魷魚軟骨
魷魚軟骨無哂貨
上圖係前者
呀好想知魷魚軟骨點架~~~

和風 pizza
 我妹妹係手殘怪
用碌碌切割刀碌超耐!!!
然後我男朋友係度耍帥
將四份一既 pizza 再碌成一半
OHHHHHHH (國語)其實真的很帥氣!

石窩蒜香海鮮飯
料都 OK 多既
但。完。全。無。味哈哈哈
男朋友係啖味怪仲話好食
我同妹妹狂落醬油
另一個 choice 係石窩黑椒牛肉飯
不過男神先生要介口而無揀
其實海鮮都唔係咁好(source:佢媽咪 XD)

牛肉火窩 / 豆乳相撲火窩
又因為上述原因揀左豆乳
人家 o個個腐竹丁丁另上
就係等你淥兩淥就食(腐竹超薄)
我妹 dump 哂佢地落個窩度
然後完全搵唔返 XD
手殘哦

另外叫既魷魚筒
 右上個蛋係火窩既附屬品
我妹(低  b tone):典食架?;)
我(笑到不行):打落去囉!!!!!!!

食左咁多野(唔計魷魚筒) 都係 $223!!!!
好抵呀 :D

另外 dl DBS 既 dining app 可以送飲品或減 $10 
但............ 我用呀誠哥既公司上網
完全上唔到網 dl
*** (戴頭盔)可能個度收唔到啦 ***

我覺得我呢 d 食雞有雞味既食評好好呀
so meeeeeeeeeeeeeeeee -_-

4 則留言:

  1. 係呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 點解呢???
    男神好型棍子好吸引呀 >_________<!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除