2011年11月17日

香港大學。百年校園。電車派對

噢 *O* 氣勢磅礡派頭十足的一個標題
其實只係一個伏哈哈哈

係講我個電車派對伏之前
加插一下較早前 open day 做 helper 既支節先

我同我 daddy 講話開放日去幫手
daddy:嘩咁早起身(七點九)你都去既?
我:難得搬左 student flat,感受到呢邊既氣氛嘛
(我經常屈係 medic 個邊,認真
好少出 main campus 少到會迷路個隻 thx)
daddy:咁做呢 d 有無錢架?
我:有架
daddy:哦!呢個就係原因(!)
-___________________-........ 都係既 XD

我負責派 admission talk 既 ticket

好似一堆菜
內容物係地園、各類資訊.......... 同一支筆(!)
有點小家子氣哦
但咳唔我都有拎 d 筆送畀我既室友們
哈哈哈哈佢地好開心呀


晨咁早已經一堆人排隊拎飛仔(!)
而且普遍係家長........
查實 d 飛只係 for live talk
無飛都可以聽直播
個人認為分別係零(!!!!)
其實平常心就得啦,駛乜咁緊張 ^_,^

想當年既 jupas 我都好隨意(!)
而當時成績唔夠上大學既朋友
今時今日都靠副學士等等既途徑駁入大學
條條大路通羅馬呀呀呀

除左管理一下有無人打尖
同埋派飛仔之外
我都無咩工作,可以撻皮下哈哈
lunch 仲有飯盒、星巴克既小食同飲品
第二日返工連沙律雞翼呢 d 都有得食
嘻嘻真係好爽皮
(呃我每次既 focus 都係呢 d 師奶野架咋 -.,-)

---------------------------------------------------------------------------------------------

適逢港大一百周年
student flat 個 tutor sd 左個 email 黎話有個 tram visit 電車派對
仲叫我地千祈唔好帶食物(!!!)
話有 food provided & free drinks
而名額只得十個,先到先得

於是我同隔離屋個 frd* 拿拿聲報名啦
仲好快收到 tutor reply: u r the third one!
跟住我地兩個係度覺得自己好快好勁好沾沾(!)

後來先發現原來我既杭州人、長沙人同屋主都有報名
(摩洛哥同房當時仲未黎香港)
所以我地就四個一齊出發喇!

呀呀呀一切就由呢個入口
揭起電車派對序幕喇(!)嗚呀

理想:
 星光熠熠耀叮叮,巧羅曼蒂克唷
登上開蓬式叮叮
感受「you jump ♥ i jump」既情懷
一邊品嚐大廚為我地準備既到會美食 :)
嗯,開支 champange 吧


現實:
 喂?呢架醜不拉嘰既叮叮係邊位人兄架?


 食物方面好豐富
有一堆薯片威化餅(!)
(活動時間為七點左右,我連飯都未食)
結果我地餓到連 d 垃圾零食都唔放過 T_T
嗚嗚為左包薩其瑪
我地都歷盡艱苦 T_________T
有咩慘過食屎?食兩舊屎
包薩其瑪已經變壞左....................
嗚呀

途中有 MC 同 cam man
但.... 能不能還我 Jack 哥呢?

結果去到銅鑼灣(跟住就會開返去總站 -.-)我即刻逃走


是次費用為 $30
不過平時我搭叮叮只需 $2.3 -_____________-
聽講 HKU sponsor 左我地
原本咁樣包車要 $60@ -_________________-
點解唔包架開蓬叮叮畀我?!
同埋我好肚餓
求祈派份三文治都好丫(!!!!!)


---------------------------------------------------------------------------------------------





*點解我同隔離屋咁熟絡呢
因為佢係我以前 hall 既隔離房(!!!!)
亦係我既 nursing 同學
今年佢已經係第四年住我隔離喇(!)

沒有留言:

發佈留言