2011年11月1日

759 阿信屋 ♥


屋企附近開左間阿信屋
未開之前聽到以下對話:
大嬸:唔知賣咩架呢 *V* 係咪食架
大叔(自信):有個「信」字、實係賣報紙雜誌啦!

其實大叔先生都幾有道理
不過阿信屋的確係賣野食 XD

近日阿信屋東主自稱因為 d 可樂賣得太平
結果被太古封殺、不獲批旗下既汽水
有人覺得係阿信屋既宣稱技倆(?!)
但人家言之鑿鑿.. 斷估唔會咁夠膽屈可樂呢間大公司掛 XD
而且這裡是香港這裡有大鱷 ;P

由於而家買滿一百蚊有 member card
即時有八折(!)
於是我忍唔住買左一堆哈哈哈
師奶嘛


廿四孝既我買左薯片丁丁畀妹妹
左邊係童星大阪王將餃子闊條麵口味 $12.9
(ok 其實我只係見到個公仔幾 qq 而買、完全唔知咩味黎哈哈)
右邊係食卡樂 b 唔好問幾點 $12.9
雖然印有北海道字樣、但口味好似無乜特別

深海韓式海苔 $30.7 三包(共九小包)
買左泡菜味同 wasabi 味

固力果 pocky 朱古力 $34.8 (又係九小包)


有個可愛既小 ♥

左一:Hi-chew 軟糖 $10 三包!!!
有好多口味哦 :D 我買左可樂、草莓同蜜瓜
另外我見有其他水果揀

左二:牛奶妹朱古力 $10.5
有兩塊所以覺得好抵 XD
買畀妹妹送畀補習學生
個學生係我男朋友個朋友個仔(!)

右邊係爆炸糖! $3.2
超耐無食過!!! :D 不過 ok 細包

嘻嘻我買咁多就係為左呢張 member card
即時用已經有八折!
張卡係永久架!

原本買左 $10X 之類
折完 $84.5 :D :D :D yohoooooooooo

知識 plus:
又係高登既 post 啦 XDDDDDDD

沒有留言:

發佈留言