2011年11月19日

在醫學院的藝術果醬

是咁的
有一晚朋友子喺 wtsapp gp 傳來一個訊息
原來 medic faculty 有個 free art jamming
費用全免仲有 free sandwiches & drinks
(嗯又係呢 D XDDDD)
deadline 正是嗰晚嘅十二點
其時已經十一點九(!)
於是 gp 內眾人拿拿聲上 portal* 報名XDDDD
我仲記得個 email 一 send~~~ 11:57pm 哈哈哈

活動係喺中午十二點開始
但我上 lab 上到十二半
於是 lab 到十二點嗰陣我個心已經遊離咗喇!哈哈哈

一放 lab 我即刻狗衝落芬培花園**
一柱擎天

 因為遲到,所以無位剩
我為大家張羅左第一行哈哈
佢地話個個都望到我地 d 畫,好大壓力

 資源緊拙
每個人只得兩支畫筆

我個朋友好搞笑
有時佢想油白色,就會 r 我地油緊白色既畫筆

 本達人今次直情唔起稿
更顯功架 .\_/.!哈哈哈哈哈

係公園入面畫畫好有寫生 feel :D
即使架生係差 D
不過個 feel 好玩過喺畫廊度畫
(呢個就係 R 筆朋友哈哈)

我地奮鬥到一身跡(!)
 好彩洗得甩~~~
(本身諗住洗唔甩個效果都幾 raw 哈哈)

我返到 student flat 就同我 d 同屋主sss 炫耀我係天才畫家 :D
嘿嘿嘿

---------------------------------------------------------------------------------------------


* portal 係我地通訊工具
可以 online book clinic
而當中既 email 呢.......... 嘩勁多其他 faculty 廣告
但 block 左呢
又好似無乜 email 收 XD
結果我無 block 其他 faculty,又懶得 check email 哈哈 

*呢個花園就喺醫學院圖書館出面
但我地都要諗下先肯定到地點
我發現除左 main campus 我地根本好多路都係唔識
哈哈哈

2 則留言:

  1. i dunno we can block those useless emails!!@@

    回覆刪除
  2. 我唔識整呀,d 同學教過我架 >_<

    回覆刪除