2011年12月24日

精神病房

廣東話有句俗語:你青山出嚟㗎?
青山,即青山醫院 -- 香港唯一一間精神科醫院
意指鬧人黐線、發神經
連杭州都有類似嘅俗語
不過嗰間就叫第七人民醫院

呢個十二月有幸去精神科實習兩個星期
不過就唔係青山醫院
而係瑪麗醫院嘅精神病房
喺呢度有機會真正了解到精神病病人
我覺得同一般病房嘅 setting、做法都好唔同
真係大開眼界 >_<

大家睇新聞都知病房姑娘一個對十幾個病人㗎啦
老實講做完 care 好難同個病人傾好耐
但係 mental patient 嘅 physical need 少啲
反而係 mental need 多少少(當然都要配合藥物啦)

治療方面,主要係靠藥物同輔導
原來再嚴重啲個案,係有手術可以做(!)
我諗平時啲電影成日電啲精神病人
就係源於呢項手術 -- 電療法
當然啦,醫生要試過其他醫治都唔得先、
以及有各種同意書先會做電療
個手術室只係用嚟呢個手術
所以規模比較細、好迷你 ^_,^

病房個 setting 叫做 warm 啲(!)
有個飯廳俾人睇電視、打電話、食飯
仲有個偏廳有啲梳化、枱凳可以攤抖睇書
本時啲病房都係喺床度食㗎咋(!)
但都有電視嘅、係無廳囉

精神病房間唔中仲有啲活動玩㗎!
有時會帶佢哋去廳做早操
隻早操碟舊到不行,把聲同音樂都好老
(老女人聲):頭 • 側 • 向 • 左,望 • 前
一路做、一路爆笑!
另外仲會圍圈圈一齊讀報紙
大家都好有文化咁揀啲港聞嚟讀(!)

下晝有時會玩大富翁,等佢哋傾吓偈
或者請人返嚟做啲講座(應該幾悶XD)
我見個活動 list 連麻雀都有得打(!)
我同 partner 就搞咗個填色活動
其實好難諗㗎,太難嗰啲有啲院友玩唔到
太簡單又好低 b(!
於是我用萬能小畫家畫聖誕公仔 + 裝飾
跟住剪好哂出
等佢填顏色仲可以玩吓 mix & match -_____-
(自豪院友 join !(total 有 22 個院友

最最最得意就係有個廣播系統
可以食藥、或者 gather 食飯
我 partner 俯視耽耽咪呢項神聖工作勁耐!
終於最後兩日嗌幾次咪 XDDDD
感覺好害羞耶 >//////////<

另外我任務有「數人仔
好得意!得閒就要數數人數
如果有院友行緊,姑娘會叫佢定格先!
咁佢就真係唔郁、係成個人定哂
同埋每朝 check 櫃仔,驚佢收埋藥呀之類

不過最工作係同院友傾偈(!
了解個病,睇症狀咁
所以今次都算輕鬆哈哈哈
可惜要追更 orz....
A 更:0740 - 1530
P 更:1330 - 2230
第一個星期出 APAPA
第二個星期就 PAPAP
PA 其實時間會過得好快,瞓醒又實習
實兩日習(!
不過真係瞓得四五個鐘 /____\
但一到 AP 就爽皮喇~~ 可以補習、去街、拍拖

xmas 之後到一月三號又要實習 T_______T
下次去做術室姑娘 ^_,^

沒有留言:

發佈留言