2011年12月17日

婚姻係實習嘅開端

呀我又消失咗喇
因為今個星期去咗精神病房實習

實習前一晚去咗飲
萬般不願意但要陪我媽咪
我係男家嗰邊嘅,不過好似未見過新郎哥喎 :)
初次見面... nice to meet you!
媽咪話新郎係我個侄... Thx

飲宴假海逸酒店舉辦
於是媽咪話要「著靚啲」(!)
由於同新郎哥新娘子比較生疏
(其實係唔識佢哋!!!)
我同媽咪自己喺周圍自拍一番!
我(體貼):費時人哋哂錢曬相俾我哋啦

 媽咪果然無點我!場地佈置得好 fancy
彩無頹著 XD
我真係夠膽死著撻皮 tee(皺短牛仔褲加人仔拖
由 HKU 出又一城拍拖 ^_,^ (同以前個,所以佢變心係,認真

發現冰雕!!!!!
真㗎!會滴水㗎!
Sorry 我鄉下出嚟的
不斷留倩影 XD 仲拉埋弟影

入席見到都係風,哦~~~~
(其實台上一直有樂師演奏,條友同我堂哥一樣樣!
分別:樂師戴頂爆炸頭假髮咁款,但... 其實可能係真髮!
坐主家席........旁邊XD
而唯一男丁陪呀席,應該 OK 悶
又,幫我帶呀爺親筆提字利是封(!
 收藏價值 ^_____,^

陣已經好餓
我已經 get ready!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
點知主人家喺現場做埋註冊手續(!!!
過程都好感人㗎!
不過我真係好肚餓.... {#%*¥\^!#
好內咎呀 >_< 人哋咁 sweet... 我個心就好想食嘢!

之後..... 當然又係一對新人
呃好娘,即係人做我覺得無所謂,又係唔我結婚!
但係如果對我結婚,我想破格呀 >_<
例如撻皮乜都唔搞 XD 旅行呢浪子我喇
跟住我媽即刻好緊張咁話大有大搞、細有細搞
我(打開心窗:你係咪好驚我唔擺酒先?
佢(!:係呀!(!!!!!
佢話想威喎 #^$& %*¥\ @#
唉咁我擺酒就玩裸啦,型 ^_,^
btw 我同男神講,結婚相想整返個 Alice-themed
佢話是但囉
我(開心)我做 alice,你就扮兔仔啦
#/*@&#$^    
佢話係呀,嗚嗚

萬水千山等開餐
韜韜 mode呀囡呀囡,今日帶你食
呢味福祿彩虹蝦仁就犀喇......... 不贅 -.-
勁少食 T_______T 
第三味甜蜜花枝球(第一碟係乳豬,太餓!無影相!XD
 圖片為真實面貌,絕無惡搞(!) T__________T
 銀湖伴鴛鴦.... 唉唔想講喇
已經同媽咪盤算緊食乜宵夜(?!
紅燒竹笙雞絲燴生翅
我對食唔食翅無乜所謂,不過此刻想整碗飯(!
 
 我一晚食一個月菜量 XD
青斑雞肉 sasimi
同埋炒飯伊麵

最後有個百年皆好合 :
 最好食係呢樣 XD

---------------------------------------------------------------------------------------------

去完飲第二朝就實習(!!!!!
更:6:40am - 3:30pm
P 更:1:30pm - 10:30pm
我兩個星期更期別為 APAPA 同 PAPAP(!
放星期六日

今次去瑪麗醫院女精神病房實習
其實就少做 routine,例如換片插喉之類
主要想我同 mental 病人溝通
認識呢個專科

so far 呢個星期都適應到
慢慢都記到佢名,亦 r 講到 XD
不過今個星期我想試可唔可以 educate 到啲 patient
近亦會整個活動畀佢參與 :D

覺唔覺得我搏盡
我發現呢度好我做呀!!!!
呀我好想考個 mental 牌呀!!!
朋友話 part time mental cut 無得讀!

沒有留言:

發佈留言