2011年12月18日

購入保暖小物... 一堆(!)

閒時我都會逛吓 jusco 十蚊店,做個知慳識儉嘅人妻...
其實係假嘅 XD 有時反而會買埋啲唔等駛嘢哈哈
雖則而家加咗價做 $12 店 T______T
不過都仲係平囉 XDDDD
但我會格吓價嘅,因為有啲嘢出面買都唔駛 $12 ^_,^

今次特登想買啲綿花糖保暖東東
即係嗰啲軟綿綿、糖果色嘅可愛丁丁 >_<!!!!!!!!
認住呢個 Sweet Room tag,有好多款㗎!!!!

我買咗個頭箍(!)、手襪仔同 leg warmer
 對 leg warmer 好有 alice feel ♥♥♥

個頭箍諗住可以喺洗面嗰陣
用髮夾同頭都要用頭箍好似方便啲
 妹妹:咁點解啲陰仲喺度㗎呢?
我:示範吓啫,費時咁樣衰吖嘛!

啲手指可以穿出嚟玩 iphone ^_,^
我見有出過啲手襪係可以戴住嚟玩 iphone
不過價錢就...... 比較怡人 XD
 惡搞一下維他奶~~

其實仲有暖肚衫同保暖褲
(難得有)理智嘅我已經有幾件
於是無因為 $12 咁平而買
好有進步哦,娶我啦~~ 扮兔仔啦~

---------------------------------------------------------------------------------------------

 實習咗成個星期,返親 A 都補習嘅搵錢達人我呢
連星期六日都返兼職 XD
本身得星期六嘅,但佢打嚟問我星期日返唔返...
唉呢啲賺錢機會我生理心理上係唔識拒絕的!
起身嗰陣都攰都後悔(朝早七點返到公司)...
不過諗起啲錢就唔攰 XDDDDD

星期六好好運加努力 XD 賺咗 $700!!!
(星期日都有 $450,無禮貌、曳到死,家長又少
嘻嘻,早餐有太興三文治加熱朱(公數)
做完老細話一齊食 lunch
本身想返屋企食慳吓錢,嘩家吓老細請喎!
即刻狗衝啦哈哈哈哈
老細話大圍生意一般,食平啲...
去羽壽司 XD yeah~~~~~~

跟住就同朋友行 APM
roxy 又玩買 $600 減 $300 扮半價
我見賺咗錢就 shopping 吓啦 XD

 一直想買對毛毛靴好耐喇 >_<
UGG 貴所以唔捨得買,而且會熱到腳出汗 -_-"
太平、無牌子嗰啲呢又好快變型,呢啲鞋一唔挺就核突㗎喇嘛
結論呢對 roxy 毛毛加冷織靴簡直係我嘅 dream boots XD
原價:$690,折扣後:$390

難得上腳唔會顯得腳短 
呀我想買多對唔同款嘅哈哈哈

---------------------------------------------------------------------------------------------

 連喜歡青色嘅妹妹都有保暖小物!
左邊:暖手包,右邊:爆樽
係佢朋友送嘅,佢(自豪 + 自信):我就送啲垃圾畀人 ^_,^
我:@口@|||||||||||||||

---------------------------------------------------------------------------------------------

身為萬千小朋友嘅偶像,經常性收到粉絲禮物乃等閒事
前嗰陣就收到任職特工嘅國外 fans James 相贈嘅高科技隱形墨水筆


yohooooooooo 就係呢支小熊 bb 喇 TvT 好 cuteeeeeee 呀
係住我男朋友樓上嘅朋友子,唔知買咩送、覺得無乜用而轉贈畀我
♥♥♥ 寫住送畀小花架 :D ♥♥♥

筆頭附有紫外光燈
設備齊全,好 high class 呀 >_______<

急不及待試寫先
嘩 >_< 真係隱形!!!
朋友(見多識廣):呢啲筆出咗好耐啦 ^_,^ <--自信嘅笑容

用紫外光燈照一照
真係睇到啲字 *囗* 你哋實估到我會寫咩啦呵呵呵

敗筆就係筆頭太粗,唔可以寫綿綿情話畀男神 >////<
只可以不停寫我是美女我是美女 -_-+

妹妹:好得意呀!可唔可以送畀我?
我:我驚佢乾都唔捨得用呀 >_<

2 則留言: