2011年9月15日

Poly U 黃澄澄 schedule

我妹妹都有本 schedule :D!

成本黃咁咁、哈哈
望落無 HKU 個本咁靚

第一版又係畀你寫名

跟住有一堆學生會歷史(!!!)
我心諗一句........

除左上庄班人既聯絡電話之外
仲有唔同 department 既電話、office hour 等等既資訊
超有用呀!我永遠都唔記得 nursing 個電話
每次打返去問野都要上網 search

連附近既交通工具都有!!!!
巴士、小巴、輕鐵、地鐵之類
仲有 call 的士既電台電話
會唔會窩心左 d?!!!

又有地圖!!!!
由於我係 o係醫學院個邊返學
對於 main campus 真係唔太識路(!)
如果我本 schedule 都有個 map 就爽皮喇!

最重要既記事部份
都係有月曆格同埋每日一行(?)
不過個 design 就娘左 d
好似呀女麻畀我 o個個月曆 -_-

  最後面除左有幾版 blank note
仲有張貼紙(!!!!!)
好 sweeeeeeeeeeeet 呀

雖然 poly 呢本個樣就窄 d
不過超級實用同體貼呀
我最鍾意張貼紙
哈哈

沒有留言:

發佈留言