2011年9月24日

勝香園。豚王。Apple Store

讀左 hku 三年......
莫講話蒲中環、我連 main campus 都唔係好識路*(!)
勝香園呢檔中環大牌檔係就係出名
但我連係邊都唔知 -_-
早兩日同 hallmates 去食啦
等左好耐都無 8 號小巴
結果搭的士去
司機大佬明玩野... 完全唔識路
搭左幾廿蚊仲要落左車再搵 T_T
萬水千山先去到 /________\

我地去到都三點左右
但仍然係好 full(!!!!)
好彩都仲有幾個位、唔駛等(真係得幾個!!!)
企理就唔太企理架喇
例如:我前面有兜蕃茄湯加汽水樽一直無人收
不過我就無乜所謂、哈哈哈
仲同朋友子講:請你飲個例湯先啦 *V*

朋友子個蕃茄牛肉豬扒蛋麵勁大咪(!)
後面o個個係蕃茄豬扒餐肉麵

咳唔... 我覺得個麵堅麻麻
(傳說通粉好味 d、但........ 售罄 T______T)
D 蕃茄頗足料、酸酸地幾開胃
但我覺得唔太 match 個麵
牛肉完全無味、係滾熟左咁囉(!
豬扒好少少、不過都係無乜味
係得塊餐肉好食 d(可能因為本身已經有味啦 XD)

另外仲加多左個「名物」檸蜜脆脆
呢個就係好食喇
酸酸甜甜又夠脆 :D
仲要賣 $9 咋(!!!!)

我叫左支可樂
咸檸七就無試到... 所以唔知 XD

我諗下次順路先會去食下其他脆脆
特登去就唔會喇
---------------------------------------------------------------------------------------------
yohoooooo
跟住第二日就同另一個 hallmate 去豚王
我應該是鄉下人
完全唔知有間咁出名既拉麵店
我諗我要脫下毒先得喇!哈哈

個度真係好多人排隊
我地十一點三度去到
好似都排左一個鐘多 d
不過一路傾偈一路就唔多覺耐既

排到差唔多去到隊頭
個 staff 就派張紙仔畀我地落左單先
其實都係四個選擇:豚王、黑王、赤王、翠王
朋友子巧威威口我
佢已經試過黑王同赤王、今次就揀翠王

到我地入座個陣
隊尾已經排到上公園**(!!!!!)
好霸氣哦

豚王係就咁豬骨湯叉燒拉麵(好係似)
赤王就辣辣地、堅係紅色既(朋友子講的)
黑王又堅係黑色哈哈哈哈哈哈
黑色個堆係蒜蓉肉碎
食到後來發現撈混哂仲好味 :D
而最勁秋既係... 翠王都堅係綠色架!哈哈哈哈哈哈
frd 子講完我都唔明即係咩味(!)
下次試試先

另外加配料(如:紫菜、叉燒)會另上
我覺得有 d 麻煩哈哈

一餐唔好味一餐好味
i'm luckyyyyyyyy  *V*
---------------------------------------------------------------------------------------------
隨手同呢個 frd 去 ifc 既 apple store*** 朝聖


見到 d 保安係天橋度清理緊
應該今朝排到出黎天橋 
 一去到門口就有堆藍衫職員係度 wowwww
同埋狂拍手掌
原來係 apple tradition 黎既
我就覺得好似我地迎新扮 hyper!!!!!哈哈哈
咳唔
我好冷感呀
淨係覺得佢地咁嗌好嘈好累好慘 

件 tee 好頹

* 唔識路係因為一直係醫學院上堂
而宿舍都係個邊 -________-

** 強烈建議十一點前好去排隊!

*** 男朋友聽錯 apple storm
我:係呀!蘋果風暴呀!哈哈哈

沒有留言:

發佈留言