2011年9月12日

嘉麟樓。螢光健健。姐姐

之前既隔離房係 facebook 問大家訂唔訂月餅
當時我記得仲係六月尾咋!
咁霸氣要晨咁早訂既月餅
就係嘉麟樓既奶皇月餅喇

好多人都話係成世人食過最好味既月餅 *
又話每年唔食返個覺得好似無過節咁(!!!)**



其實仲有一盒
送畀男朋友、嘻嘻

咳唔
我都係湊下熱鬧買架咋
唔知係期待太大
定係佢既水準近年堅係差左
我就覺得不過不失、都幾好食丫咁囉
好食到 * 同 ** 既講法好似誇張左 d

可能係因為我鍾意傳統多黃蓮蓉同餅啦
哈哈哈哈哈哈哈

---------------------------------------------------------------------------------------------
男朋友話見到樓下文具舖
有 $15 幾廿支既螢光棒賣
好似好平所以買返筒玩下
可以玩頭香螢光棒就係健健*** T_____________T

佢擔住左支螢光棒 :D

夜光下閃爍既健健~~~

---------------------------------------------------------------------------------------------
男朋友既姐姐係澳門返黎過節
咁岩我係佢屋企
因而第一次碰面
其時鄙人身穿一件醒神草綠色迎新 tee(寫有組名:萬樂珠等字句)、
白底紅側邊既村波褲
而且訓到下午兩點

姐姐畀左兩盒月餅我

yeahhhhhhhh 雙黃白蓮蓉
不過呢個世界上
最爽皮係三黃****!!!!!!!!!

***健健:異國短毛貓乙隻
乃我同男朋友之間既第三者
有時我問我自己... 點解?點解要呷一隻貓既醋?!
There were three of us in this marriage, so it was a bit crowded.

****三黃:世上最完美既蛋黃與蓮蓉比例!
單黃簡單同無黃無乜分別
雙黃又唔夠喉
四黃就太多黃喇
over 左
所以三黃係最好架~~~~~~~~ <3


沒有留言:

發佈留言