2011年9月11日

將軍漢堡凱旋歸來!


是咁的
妹妹醒左幾張麥記既 cash coupon 畀我
所以拿拿臨用埋佢

我最鍾意其實係黑椒漢堡
可惜佢一萬年都唔出
不過將軍漢堡我都幾喜歡食既

理想:
 wooooooo
爽嫩生菜~~ 溫軟玉子~~~ 定係 juicy 豬柳?

現實:
 
 哈哈哈哈哈哈哈
不過陣味都好食既
係個樣頹 d 囉
包有包味、又有包汁嘛
哈哈哈

順手加大換 shake shake 薯條紫菜粉
我發覺而家加唔加大都係得好少薯條
都好既、反正我都食唔哂     哈哈

淨雪糕(!!!!!!)
我完全唔知可以走醬
味道咪同 $2 個隻軟雪糕一樣囉哈哈
分別係多 d 同有隻杯(!)

沒有留言:

發佈留言