2011年9月8日

HKU 綠色絨毛 schedule


早起的鳥兒有蟲吃
返學的丁丁有 schedule 派(!)

其實呢本 schedule 好似年年都有
但... 我好少返學
所以一直懶得落醫學院拎
由 hall 行落去........
大概十分鐘路程(!!!)哈哈哈
懶嘛
不過今年我會搏盡 d 架喇  -_________-

本本 schedule 係絨毛面架~~~
都幾貴氣哦
果然係應該返學(!)
左邊個月曆寫左 d exam period 之類既野
都幾有用@@ 
咳唔
讀左咁耐都唔知有學生會會歌 

入面係我鍾意既月曆格格
咁樣可以對成個月既行程一目了然!!!!!!!
(ok 其實主要係寫低幾時去補習咁大把)
最爽皮係後面可以寫低 d 行程既 detailsssssss
例如:去 re-u 間餐廳個地址~~~
最最最後面仲可以寫下 free notes
我最鍾意呢種設計既 schedule 架喇 >33333333333<
之前我會買 muji $8 個隻 schedule
跟住自己 design 個 cover
今年可以撻皮用呢本    哈哈
又 muji 好似無再出 $8 呢隻 cheap 雞野
得返幾十蚊個 d schedule喇 T________T

好似係


沒有留言:

發佈留言