2012年3月6日

DIY birthday card



妹妹個同學仔(即男朋友)生日,而我同男神先生又一週年
於是就一齊整卡啦,好不溫馨哦
今次靈感係來自 bubibu 張轉轉卡,整得好得意架 T_T

由於想剪圓形... 我妹妹用個風筒畫圓圈 xd
佢而家榮昇做生活知慧王(!!)

跟住佢用我淘嘅 pattern 貼紙(左上角
三扒兩撥貼個蛋糕出
神筆一揮~~~ 就整好佢張卡喇 *囗*

而我呢,就將側邊整到好似字典啲 ABC index 
想整到張卡好似書封面咁
不過呢堆丁丁其實上個月已經整緊
我到而家都未搞掂張卡........
呢排好忙,多份新工、做得極之唔開心
但係我會 always think +ve!!!!

沒有留言:

發佈留言