2012年2月17日

書桌一隅

人的氣質大抵多多少少能從身旁小物外露...

有一日,朕發現自己張檯特別亂
望一望隔離杭州人張檯:laptop、文具、一堆書sssssss
書有法文 grammar、心理學、會計等等我唔想再講喇 T______T
文化人呀呀呀呀
呢個女人最近仲神神秘秘摺好多個 square cube
初初我以為佢貪得意整一兩個,後來愈整愈多
仲畀朕見到佢咁寫個 cube 入面
本神探懷疑係整畀佢男朋友

杭州人係個好認真學習嘅人
雖然佢都會玩 facebook 低 b game...
做起係完。。聽。唔。到。你。叫。佢,
無論佢幾點,佢都會七點幾就起身(!
理論:寧願起身睇漫畫,時間都唔會睡夢中過
嗚呀,多會善用時間的好孩子啊啊啊
而且佢同爸爸媽媽 facetime,有營養話題
例如:討論香港學法文師資、paper 方向點寫
而我同佢呢,當然係講返我呢個程度嘅 9 啦哈哈哈

下次先再講杭州人男朋友

---------------------------------------------------------------------------------------------

另一個內地生就係長沙人
老實講,莫講話長沙,長沙灣我都唔係好熟
而長沙人呢 -_- 自己都唔係好知有咩名勝咁哈哈哈
問一下維基先生,先知原來長沙都有好多文化遺迹
但我對於長沙就只有「呢一個印象
因為長沙人食得好辣,而且食咩都落辣醬
佢仲話成家都係咁食(!
最近佢就請我食薑(!!!好似醃酸蘿蔔咁,
(用秀,勁濛 ♪~~  *3*
仲有呢個特產臭豆腐,朕仲未(敢)試食哈哈
長沙人都好學~ 夜晚會睇文 vocab、或睇 TVB 膠劇學廣東話
仲貼勵自己!!


幸運地(?)我大學認識到內地人都好有禮貌、正常企理
而佢學習態度真係積極好多... 時間管理做得好好,做專注到不得了
所以除哋爭資源之外,自己都要反省爭輸
至於話佢讀書呢,我倒又唔覺
只係佢蒲嘅唔同,我見佢街去、有上庄、又有 join u 活動

當然,係有好多騎呢自由行、雙非怪獸
不過我覺得反蝗之餘,都有好些內地人值得學習


---------------------------------------------------------------------------------------------


而我同房呢,呀摩洛哥人已經係讀緊 PHD -..-||||
(杭州人係 freshman,語言天份王;長沙人 post-grad,勤力丁丁)
大家都咁優秀環境居住,我(初初)都好大壓力 T______T
後來當然係繼續撻皮 fing fing 啦啦啦 

而且經常同佢講 9 嘢,教佢地道嘅廣東話,例:屎忽鬼



摩洛哥人一做 research 呀 paper 之類
檯面就會一大堆書,教我情何以堪呢~~
佢比兩個內地生更鍾意特式,老外嘛
第一次帶佢去飲茶,佢開心到笑咪咪
通常一齊食就教佢呀、風俗習慣,好難譯架 .\_/.
(佢仲張點心紙,畫圖認住點心 :D)
佢會唔知食肆去觀光遊玩
每次去完一度特色地方就會喺 facebook:某某地方,check!
最近一次係去梅窩!!!然後我見到都會話佢比我更香港人 orz..
佢愈來愈多 check!喇嗚嗚

---------------------------------------------------------------------------------------------

終於都到朕喇............
就係一堆公仔麵(兩層)......
仲有四個袋、三盒 mask、兩罐茶葉、一支全新沐浴露(!)
櫃桶一堆有之前皮革班堆皮、零食、已折信呀單呀........
上圖右邊個 file 經係我張檯全部嘅 notes........
經再無任何正經嘢 -_________-

亂到我唔好意思影全相 -___________-

btw 最近我入貨 
某日萬水千山去香港仔補習,頂!
為免浪費程車,我去、惠康、華潤、大昌 shopping
新意派有三隻口味,最好食都係卡邦 nana 至正
作為肥蟹,我有時仲會加塊芝士 XDDDDD
而包灣仔碼頭就嬲死我喇,買貴
人華潤扮哂買三包平,點知其餘間間超市都平過佢
.\皿/.

---------------------------------------------------------------------------------------------


PS 最近好忙呀,開 sem 兩個 exam
考返 sem 1 嘅 subject
搞到無咩心機習都唔想補,整畀男神張卡都來搞掂
下個月又有個佔 40% 嘅 test 加一堆 assignmentssssss
同埋有個事業轉捩點哈哈哈

沒有留言:

發佈留言