2012年3月15日

深井。雲貴川。Ciao

星期六去友人 B 小姐位於深井
要先去荃灣再轉小巴(!!!!!!!)

我同 I 先生相約搭地鐵
(你話我幾咁曲折?!
巴士出中環轉地鐵去荃灣再搭小巴入深井)
I 本身係住葵涌,所以都好熟荃灣
沿途佢不斷話:荃灣呢... 就係米線之鄉
食神上身咁詳細介紹各 • 間 • • 灣 • 米 • 線 • 舖 • 嘅 • 特 • 
例如邊間米線就硬身
及佢個人口味喜好
條友完全係癲 L 到痴線
十足十口述潮文 XD

而我雲貴川
一去到已經見到排哂隊(!)根據港人心態:一定係正嘢 XD
跟住 I 又再上身咁話帶我行秘密通道
VIP 係唔駛排隊云云
原來佢帶我又第二個門口入(上二樓)
點知都係好多人排隊
 I:唔~ 估唔到識人之人係咁多
結果又拉返我去正門排隊哈哈哈哈哈

米線又有得揀唔辣、小辣、中辣之類
B 問:喂你辣呀?
I:中辣囉
跟住又講一大堆唔同辣度差幾遠
然後,B:我要唔竦(!!!!!)
I:你唔食得辣問
B:我想關心你哋辣(!!!!!)

我就揀個人覺得正常唔算好辣
但另一個唔食得辣滴哂汗(!)
真係一行汗,好卡通咁滴落嚟 XD
家 I 豬腸、雲吞
我覺得整體都無咩特別
相對之下,個人就比較鍾意南記腩肉喇
可能南記麻辣,所以惹味

---------------------------------------------------------------------------------------------

完就搭小巴去深井
完全係返
大廈起得好疏,人又少... 一落車仲即時低幾度(!)
落車都仲要行兩條街先到 B 屋企
眼見真係得一間食肆咁大把(!)
實在太神奇喇 *O*

B 一路話自己有主場之利,要贏我
而我呢,就唔係好識打,而且好耐無打過牌
於是一早襟定錢 /___________\
點知:
嘩我贏四百蚊!!!!!係咁自摸哦
我笑 B 輸錢畀我係一盡地主之誼
佢話以後唔准我企哈哈哈

---------------------------------------------------------------------------------------------


夜晚就去Ciao,係食意大利菜 buffet
連飲百蚊
本來帶不過開瓶費成舊水太貴無飲到
雖然開飯網頗差,但我又 OK
可能又係搞團購想吸新客
又要覺得人咁平錢賺、招呼不足衰嘢啩

相就無影,食過乜都依稀記得
律揀凱撒律同酒醋八爪魚仔什菜
菜新鮮,後者酸咪咪都幾開胃
頭盤試翠螺、生牛肉、焗石蠔、鵝肝醬蒜蓉包
四樣都好食,係個蠔瘦弱
蒜蓉包上面當然無大大舊鵝肝,只係得一行醬
但係好鬆脆好好味
部都有再 order,侍應仲主動告知蒜蓉包有三文魚揀
主菜如羊膝肉、豬仔骨、意大利雲吞、天使麵都好食
仲有離奇串燒(急凍貨仔)、炸蝦
全部再 order 
I:有咩係我架?
女侍應仲熱情咁數我哋
幫我哋揀新嘢嚟試
開飯網講兩個光景
唔知係炒過哂人、定關團購事喇

有個男侍應仲搞笑
有次佢放低盤唔知乜:係~ 唔知咩片到~~
底係咩片
佢研究答到
跟住第二輪佢又啲嘢呢碟正呀~~
就飄走
個朋友 H 係咁話襯佢再過要挑佢機
點知個侍應鑊鑊都有搞笑對白
H 每次都震驚到不得鳥 *V*

是日甜品有得揀 yogurt
同出面差唔多,好抵!!!
不過揀木糠布甸就無敵細兜

係搭小巴出返荃灣
原來荃灣有架小巴返西環
yohoooooooooo 四個字就返到宿舍~~
I 話好葡萄我有得食、有得玩、仲有錢賺 

---------------------------------------------------------------------------------------------


小插曲係原本訂檯
 wtsapp 打 need add one、跟住又打 6-10:
H: need add one
H: 6-10
成:得五個人訂唔到位,要六至十個人
然後我就再約多個人啦,點知都無人得閒
事後弱智仔 H 話我弱智,add one 係指加一(!!!!!!)
6-10 係指食 6pm-10pm(!!!!!)
上圖嘅 B 就係 on9 H
我:H,你至少打 add 10% 啦
H:同你哋 chat 咁 formal(!!!!)
我:原來 10% 係 formal eng 嚟嘅,gdest eng
仲叫我上文下理(!!!!!)
H 自從投身社會就腦殘哈哈
同侍應挑機又變 hang 機,r.i.p.

沒有留言:

發佈留言