2012年2月1日

我是 Hello Kitty 控,新年快樂(!)

新年快樂(!!!!)哈哈哈
新春期間唔駛實習、唔駛補習、唔駛兼職
於是撻皮 fing fing,fing 咗勁耐 :D
我「覺得」大家都可能會掛住我
所以係咁意講吓到底我消失咗去邊啦哈哈

為咗一盡地主之誼
我帶咗摩洛哥同房去行 • 花 • 市!
真係唔好睇少呢項任務呀!
剩係同佢解釋咩係花市都已經難到 hihi
we're going to "flower market"!
but... it's not for flowers yohooooo -_______-
然後我就係咁意話佢知花市其實都有花賣
不過時至今日已經多咗好多其他騎呢商品
於是摩洛哥人同:ohhhhh so what r those funny stuff??
嗯我求祈話佢知有風車賣 -.- -.- -.-

而為免去花市之前都要講太多英文
我同咗兩個 frd 食飯,食完先約我同房哈哈我真係賤
(杭州人啲英文最好,而且又識法文,我靠哂佢翻譯 XD
但佢返咗老家過節 *囗*||||||||)
仲順道去脫一脫個毛迎接新年(!)
 我「自覺」件嘢幾襯我對 roxybb 哈哈哈
 脫之前、期間、脫後,呃即係全程 XD 都會用冰敷住
而張凳剩係暖到我個身,於是我個技師 T 全程不停問我凍唔凍
重點係我話唔怕,佢讚我叻,完。哈哈哈哈
之前唔係佢 serve 我架,好好呀轉咗人
之前嗰個女人勁 cool.. 唔怪得之啦,原來佢上岸唔 do(!)
話說我有個朋友要脫下面啲毛(話哂係我嘅朋友嘛哈哈,係喪啲)
雖然佢話未必脫哂,可以做幾次減少啲
但我覺得有毛不知幾 sexy(!)所以好驚訝
T:唔... 都好多女仔因為衛生問題做嗰個位嘅 :) 我都有整某某個位呀~~
我:佢 • 完 • 全 • 係 • 為 • 咗 • 美 • 觀(!!!!)
T(驚訝)咁.. 又真係少啲.... @囗@|||||||| <-- 

脫完就去泰式食,穩陣之選,係貴咗啲同細份
係以前喺銅鑼灣地帶賣衫嗰陣個老細嘅推介
不過哂 watt /_____\ 
生蝦刺身望落大隻,實則無味
仲夾雜咗三隻細細細細隻蝦 .\_/.
不過火車炒飯仍然係我嘅最愛 ♥
 時隔咁耐,已經唔記得仲食過乜嚕~ 哈哈

襯摩洛哥同房未到,我哋仲去咗 forever21 朝聖
多人多到轉個身都轉唔到 XD
其實同 h&m 差唔多,我買咗兩條牛仔褲就算鳥
我哋差唔多行完,摩洛哥同房就到咗 sogo
但係佢唔知嗰度係 sogo 啩,猛話自己喺條龍隔離(!)
我初初以為地鐵站有咩展品咁把炮!原來係櫥窗公仔 -____-
跟住我哋就
嗯,今次係多人到抖唔到氣!!!!!
我諗摩洛哥人都嚇死了 XDDD
我努力咁翻譯咩係揮春、財神之類(你話我幾慘 T__T)
結局:我個 frd 畀人扒咗個銀包,現金:$20,整過啲卡就成千蚊

由於屋企嘅團年飯早咗一日食
年廿九可以去男神度團年 ♥♥♥
我第一次食盆菜咋(呀媽成日話又貴又唔好食 -_-)
有鮑魚、蠔豉、冬菇一大堆,全部男神媽咪自己整!
之後年初一二都係入西貢同呀爺、開年
出發前或返到屋企就玩 sims 哈哈哈哈哈
年初三同男神拍一周年,前一晚通宵打機所以無出街哈哈哈
連張卡都係整咗一半未
男神之前同我行街,送咗對粉紅色 nike 波鞋畀我
叫我做吓運動唔好變肥蟹 -_______-
(對鞋我自己揀嘅,所以好靚嘻嘻嘻嘻嘻
而周年慶祝就係被逼打泰拳 &;!#)$%>*
同落街買街邊食 sweeeeeet 
知佢唔記得帶錢 -______- 結果即佢鄰居封利是....
其餘日子都係玩 sims 玩 sims 玩 sims 


撻皮期間出咗 GPA
see? 朕 GPA 3 呀 ^____,^
因為 sem 1 得中醫一科有考試哈哈哈
好多同學都爆 4 XDDDDDD
被打荷包個 frd 話:真係三年一夢 XD

除咗玩 sims 玩 sims 玩 sims 
我呢三日去咗返新工,朝九晚六
負責對卷 :D 爽呀呀呀呀
即係卷就人哋改好,另有專人根據分打張 list 出嚟
而我就對吓份卷分同張 list 係咪一樣
份工頗悶但朝早有四個字 break、下晝又四個字 break
lunch 扣一個鐘,但可以食一個鐘零三個字
及,有茶水供應
本來做埋今日........ 可惜喇........
返少咗日 >________< $$$$$$$ 呀

收工之後去 sanrio 買情人節禮物畀自己哈哈
我喺中同 facebook 睇到架
yohooooooooo 係 hello kitty 耳筒 ♥ 自 sanrio $199
以聽歌同接電話,好高科技哦 XD
不過無保養
最搞笑係個說明書全部都係日文,中文張就寫廢話
朕仲有個 hello kitty case,襯到絕呀
 有次同中同 re-u 陪佢買 case,一齊喺街邊買的
好似四五十蚊咁上下
朋友話正版個 hello kitty 係打直,係小巧
我覺得我呢個大面餅 kitty 仲得意 

沒有留言:

發佈留言