2012年9月17日

[重甜] 朝聖睇《一路向西》Due West

想當年巴打向西村上春樹開個甜故 post:[史詩式叫雞報告] - 東莞的森林
幾個 1001 
後來 like  facebook fans page follow 佢
自此之後,我亦開始講故台追故睇
有機會再分享其他巴打故啦

後來書展都有買埋佢本書
由於佢文拍得住陶傑
唔少人一度猜測佢係陶傑分身(!
陣睇到本書個序係陶傑寫,係笑到 hihi!

基於我唔係因為佢 hit 先開始睇
唔係話忠唔忠實 fans
但唔想見到個故改到不似人形、借高登個名嚟 cap 水..
於是我不嬲無打算去睇《一路向西
驚係掛羊頭賣狗肉之作

點知之後我個巴打同事話想一齊去睇
咁.... 咪囉,哈哈哈(!
至於點解我會多個巴打
就係因為我有份新工
其實都返到唔新喇,不過初初做得唔開心費時寫

於是前幾日我就同巴打s (有兩個巴打同事哈哈)去朝聖喇
出乎意料地,成齣戲由頭笑到落尾
同垃_圾《低俗喜劇》* 比簡直無得輸
故事都好忠於原著,而且好很甜哈哈哈
我另一毒撚朋友話睇到小思嗰 part 扯扯地(!
後來好感動又軟返(!!!!!

另外加插情節都係取材自向西村上春樹或高登其他故
都係好抵笑啜核,起碼唔係《低》陳年老 gag #&;%$^
本人同其他巴打就覺得好好睇
唔知無上開高登會唔會都鍾意喇

後記:不過向西村上春樹自稱小思係佢寫呢個故契機
電影版好似無文字版個感覺咁情深(!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*以下係我睇完垃_圾《低俗喜劇》喺  Facebook 打嘅 status
得到幾十個 like 同 comments

沒有留言:

發佈留言