2011年8月31日

不應該返學


撻皮如我
經常係 defer 邊緣浮沉
今年一反常態(!)
諗住搏盡返學
結果返學個陣漏左袋野係車 -______-
其實我連漏係巴士定小巴都唔知
內容物:
******化妝品sssssssssssssssssss******
(粉底液 x2、潤唇膏x2、唇膏x1、眼線筆x3、胭脂x1、遮瑕x1、掃x2)
******男朋友送既醜樣心心毛毛萬用袋******
(雖然好醜... 但每次都會帶出街 /_\)
******內衣褲 x1(!!!!!!!)******
pkkkkkkkkkkk
其實無值錢野架
但都未搵得返
所以好驚畀變態佬拎左去劣賓周呀(!)

又、我點發現自己漏左野呢?
[wtsapp]
我:我九點二起身~~ 搭五已經搭車啦~~~
朋友:你無化妝?
我:!!!!!!!!
係喎袋化妝品呢?!!!!
當時已經返到大學
行緊去 lecture rm 喇 -___________-

沒有留言:

發佈留言