2011年1月15日

養魚魚 Insaniquarium Deluxe

最近沉迷玩呢個養魚魚既 game


應該好多人都有玩過吧
呢個係第一關既畫面
遊戲有五關
仲會打大佬(!)


買左上第四個隻藥水畀魚魚
佢地會變透明同埋生星星 :D
然後下面個 d 樽仔八爪魚食左 d 星星會生鑽石



第三關個背景古色古香、好靚 =]
條美人魚既我寵物黎
佢一唱歌 d 魚魚就會生多 d 錢


第四關 cap 左 d 無聊既畫面  哈哈


打大佬(!)
有 d 無聊   總之不斷噴敵人出黎
然後你就 click click click 打死佢地
上面個團係我既寵物
如果佢地死哂就輸
好易玩的打 final boss -_-


yeah~~  過哂關了
玩到手都軟   哈哈
要打完大佬先可以買特別寵物
如果我買齊就介紹下啦   哈哈哈
另外   可以整個自己既 fish tank 做 screen saver


可以幫 d 魚改名添架
又、因為我貪得意打 d  secret code
將個 tank 變宇宙、加左 wave同 bubbles
不過我唔識還原 -____________-
完 -.- -.- -.-

沒有留言:

發佈留言